Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Το 24% μου θυμίζει μια ιστορία με τον φίλο μου τον Νίκο στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης (την παλιά)!!

Γράφει ο Παναγιώτης Τσαρτσιανίδης
Πηγή: Kozani.TV 

Ένα ωραιότατο λοιπόν μεσημέρι, στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης (την
παλιά)
σε ένα από τα κεντρικά τότε περίπτερα (τα παλιά) ο Νίκος ζήτησε ένα
πακέτο τσιγάρα, όπως κάθε μέρα, από τον περιπτερά.

Του έδωσε 5 ευρά και ο περιπτεράς ρέστα 1 ευρώ.

"Μάστορα", του είπε, και τα 10 λεπτά τα χρειαζόμαστε!

Και ο περιπτεράς με ψυχραιμία του απάντησε: θα σου έδινα και τα δέκα λεπτά
εάν το πακέτο είχε όσο χθες, από σήμερα όμως έχει 4 ευρά!!


Α έτσι, είπε ο Νίκος και του επέστρεψε το πακέτο ζητώντας πίσω το τάλιρο και
δηλώνοντας ότι "τέρμα το τσιγάρο θα το κόψω, για τα ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ αύξηση"

Και το έκοψε ο Νίκος το τσιγάρο και ησύχασε και η τσέπη του και τα πνευμόνια
του !!

...

Όταν λοιπόν ανοίξαμε το μαγαζάκι μας πριν χρόνια, ο ΦΠΑ στην ταμειακή έλεγε
8 %...

. μετά έγινε 9% ύστερα 11% λίγο αργότερα 13% ακόμη πιο αργότερα 23%

μετά πάλι 13% ξανά 23% και τώρα ακούμε για 24% .

Εάν πρόκειται για λάθος "τυπογραφικό" δεν πειράζει.

Εάν πρόκειται για λάθος "πραγματικό" θα το "κόψω" για τα "δέκα λεπτά αύξηση"
και θα ησυχάσει και το μυαλό μου και η ψυχή μου και τα όλα μου.

Όχι άλλο "δεκάλεπτο" αύξηση στον ΦΠΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια: